bredaille

In Tilburg kun je een medaille verdienen als je 3 wedstrijden in Tilburg en omgeving loopt. In Breda hebben ze dat ook. Dat heet de Bredaille. Ook hier moet je aan drie wedstrijden meegedaan hebben. Mijn favoriete wegwedstrijd staat er ook in. 

Die blijft voor mij speciaal .ik ging hem stiekem doen zonder tegen iemand iets te zeggen. In wist niet dat ik het kon. Maar na een rondje liep ik heb probleemloos uit. Het was een emotioneel moment toen ik over de finish kwam.Als het even kan wil ik deze wedstrijd niet missen.
Hoe werkt dit?

Op www.bredaille.nl meld je jezelf aan om mee te lopen voor De Bredaille en vink je drie wedstrijden aan die je dit jaar wil lopen. Er wordt gecontroleerd of je het echt gedaan hebt. als dat zo is mag je in november naar de Bredaille ceremonie om je prijs op te halen.
De wedstrijden  zijn:de Dorpsloop Teteringen, De Tien van ’t Aogje, de 5 van Bavel, de Bredase Singelloop en de Haagse Beemden Loop. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag