the doors soft parade

Ik heb naar een cd van de doors geluisterd. Hij heet Soft Parade.

Een mooie cd, maar niet in de stijl van de vorige Doors. cd's. Ik heb zelf een verzamelaar in de kast staan
Op Soft Patat staan echte relaxte liedjes zoals "The Shaman's Blues" en "Wishful Sinful". Gelukkig staan er ook  rockliedjes op die harder klinken zoals "Wild Child". En het typische Jim Morrison- liedje "The Soft Parade". Een lang liedje met goede teksten en een zeer gevarieerd gebruik van de instrumenten. Wat opvallend nieuw is aan dit album ,tegenover de vorige albums, is dat je er ook klassieke instrumenten op hoort in liedjes als "Tell All The People" en "Touch Me". Maar mijn lievelingsliedje is toch wel touch me . Ik denk dat ik de lp op vinyl een keer ga kopen   Hij is echt mooi.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag