Sinterklaasfeest

Er is iets wat ik heel graag zou willen doen. Ik zou met de hele scouting een Sinterklaasfeest willen vieren.
Ik zou het zo aanpakken. 
Op zaterdagochtend zou ik alle speltakken op de scouting willen hebben. We verdelen ze in groepen met de speltakken door elkaar. Dan zou ik workshops willen organiseren. 
Workshop 1 is pepernoten bakken
Workshop 2 is een sinterklaasknutstel maken
Workshop 3 is een behendigheid parcours 
Workshop 4 is een cadeautjes spel waar iedereen ook een cadeautje krijgt.
Dan doen we een sinterklaaslunch met broodjes,mikkemannen en natuurlijk veel pepernoten.
Aan het eind van de lunch komt je het groepscadeau.
Voor de explo's rovers.stam en de kader scouts organiseren we de laatste avond van de maand november een surpriseavond.
Voor de zichtbaarheid zou je de scouts,explo,s en rovers als piet Made in kunnen sturen. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag