mijn allergrootste sportheld

Ik heb een paar grote sporthelden. 
Maarten van de Weijden, Sifan Hassan. Nellie Cooman.....
Maar mijn allergrootste is toch wel Max Verstappen.
Hij is allereerst een prettig persoon om naar te kijken en te luisteren. Verder vind ik hem grappig. Maar bovenal is hij ontzettend goed in zijn soort en dat is een understatement. Dit zijn dingen die iedereen weet 
Voor mij is hij speciaal omdat hij mij ineens opviel toen het niet goed met mijn gezondheid ging. Ik merkte dat het kijken naar F1 wedstrijden mij troost gaven. Ik werd lid van de Max Verstappen fanclub en las veel over hem. Zo leerde ik meer over die coole dude.  En ik werd dan van de F1.sinds mei 2019 volg ik trouw de formule 1 wedstrijden en weet er echt veel van. Bijna evenveel als het songfestival.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag