Het begin van Max Verstappen

 In 2009 keek ik TV toen ik Jos  Verstappen met  zijn zoontje voorbij zag komen. Er werd een filmpje afgespeeld over  het  karten van het  joch. Toen  kwam het  interview. Ik was meteen onder de indruk van het  leuke joch dat  met zijn 11 jaar al zo goed wist  waar hij over praatte.


In 2014 las is  dat Max Verstappen , het joch van toen een stoeltje kreeg bij Red Bull.  

Ik ben hem toen niet meteen gaan volgen omdat ik toen F1 niet  zo leuk meer  vond. 


Ik had me na Senna voorgenomen om nooit meer F! te kijken, ook al reed  Jos Verstappen toen mee.


In 2019 ben ik toch weer gaan kijken en heb  ondertussen veel samenvattingen van races weer teruggekeken en ben nu weer helemaal bij. 

Het  F1 seizoen is nu klaar maar ik heb nu alweer zin in  seizoen 2023 met ook Daniel Riccardo bij Red Bull


Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag