1500 meter

In juli had ik een wedstrijd in Zundert. Ik was daar een oude bekende. In 2000 liep ik daar een A-limiet met de snelste 100 meter ooit voor mij. 15.08 was echt een droomtijd. Ik mocht meedoen met de Paralympics als ik 3 dagen eerder was geweest. Wat was dat zuur! Gelukkig kon ik de twee jaren daarna 2 beker op gaan halen op die baan.

Ik wilde weer eens een keer terug om weer op die baan te zijn.Vandaar de 1500 meter daar. Het was die dag warm en we hadden een heftige week achter de rug maar de 1500 meter kon in 9 minuten afronden. Niet mijn beste tijd maar ik had een nk achter de rug.
Na de wedstrijd kreeg ik complimenten dat ik überhaupt een 1500 meter kon rennn met mijn beperking. 
Ik ga in november 3 maanden trainen voor een mooie 3000 meter. Dan kan ik pas echt tevreden zijn. Die trainingssessies post ik wel op facebook en instagram.
Het hoogtepunt van de avond was de Magnum Classic. Wat was dat lekker!

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag