vakantie bijna voorbij

Nog een week en dan is de vakantie weer voorbij.
Deze vakantie is mijn huis gestuct en morgen komt de schilder mijn huis schilderen. Ook heb ik een nieuwe telefoon. Ik ben op zoek gegaan naar een nieuwe slaapkamer en ik ben geslaagd. Hij komt in oktober.
We zijn nog een paar daagjes op pad geweest. Een dag naar Neeltje Jans en een dag naar de Floriade. We hebben het zwembad nog opgezet en daar de hittegolven uitgezeten.
En we  hebben Max Verstappen twee keer op een superieure manier zien winnen.
Verder hebben we niet veel ondernomen want we hadden er gewoon geen zin in. Maar we gaan binnenkort een weekendje naar Texel en we willen ergens in de winter nog naar Parijs. 
Maar eerst ga ik nog genieten van de laatste vakantieweek.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag