Dauwrennen

 Iedere Hemelvaartsdag is het om 6 uur dauwrennen. 



Je kunt dan kiezen tussen een loop van 7,5 kilometer en 10 en 15 kilometer. Ik doe de 7,5. Dat vind ik lang genoeg. We lopen Den Hout uit in de richting van Oosterhout, dan kopen we over de sluis en slaan we rechtsaf het bos in. Dan kopen we naar het pannenkoekenhuis en dan gaan we de polder in. Als we een rondje door de polder er hebben gerend komen we weer op het ruiterspoor. We lopen dan de wijk in en slingerend komen we weer op de Houtse Heuvel uit. Mijn tijd was 57 minuten.



Daar krijgen we een sportdrankje en een reep. Ook eet ik een worstenbroodje met een kop koffie. We komen ook gratis op de jaarmarkt maar dit jaar hadden we er geen zin in. We zijn naar Amsterdam geweest.




Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag