Broodje pulled pork met appelsalade



Dit heb je nodig

350 g PLUS pulled pork

4 Italiaanse bollen thuisafbak vers1

 Granny Smith appel 

Een kleine winterpeen

  • 100 g verse gesneden rode kool
  • 2 el volle yoghurt
  • 2 el mayonaise
  • 1 tl gladde mosterd
  • 1 tl honing
  • 1 tl citroensap
  • ½ bosje bladpeterselie
  • Calvesausjes


  1. Ik deed de pulled pork en Italiaanse bollen in de oven.
  2. Toen schilde ik de appel en de wortel  en sneed ze in kleine stukjes.
  3. Hierna mengde ik de rode kool, yoghurt, mayonaise, mosterd, honing en citroensap. 
  4. Ik deed ook nog peterseliedoor de salade.
  5. Ik mengde  de pulled pork met het sausje uit het pak .
  6. Ik deed de salade en het vlees op de broodjes en klaar was het.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag