Mijn stage

 Bij mijn opleiding hoort uiteraard mijn stage. Ik vind dat het moeilijkste onderdeel van mijn opleiding omdat ik het moeilijk vind om dingen in de praktijk te leren.  Ik vond het daarom erg lastig om aan de stage te beginnen. Ik kwam bij  Mikado terecht. Ik heb daar ook op school stage gelopen en het voelde  als thuiskomen. Terug op de plaats waar ik 2 jaar gewerkt had. De mensen zijn aardig dus ik voelde me al snel op mijn gemak. De eerste dagen waren het moeilijkste. Ik moest de dagstructuur leren en dat viel niet mee. Maar elke dag  ging het beter en ik vond  het iedere dag leuker. Ik ging  activiteiten bedenken en ik werd daar steeds beter in. Nu is  naar de opvang gaan heerlijk om te doen! Ik geniet er echt van!


Ik ging  de opdrachten maken. Dat was een hele klus want ik vind de opdrachten echt heel moeilijk.  Maar ik heb de  meeste opdrachten gedaan maar ik moet de meeste nog op papier zetten. Ik  wacht  daar nog even mee want misschien kan ik nog betere voorbeelden verzamelen die ik er dan in kan zetten. Alles voor een hoog cijfer en eventueel werk in de kinderopvang!


Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag