communicatie

Als je goed kijkt, zie je veel meer dan enkel wat er feitelijk gebeurt. Achter de dagelijkse gesprekken en handelingen gaat een hele wereld schuil. Door de boeken over communicatie te lezen leerde ik die wereld kennen. Met de juiste instrumenten en middelen heb ik geleerd doelgericht te kijken. Ik leerde mijn inzichten op de juiste manier vast te leggen en te verwerken, 
Ik heb een kind geobserveerd met een proessionele observatienethode en ik heb een rapportage gemaakt.
Deze  dingen probeer ik toe te passen in mijn werk. Door het lezen van de boeken ben ik klaar om tijdens mijn werk waar te nemen,te observeren en informatie te verwerken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag