innovatie

Ik besteed veel tijd asn mijn huishouden. Toch wil ik in mijn huis dingen die het gemakkelijker maken. Een afwasmachine bijvoorbeeld.
Maar er is nog meer: ze hebbende Hue uitgevonden. Een slimme lamp die je via de wifi met je telefoon of tablet bedient. Ik zag het ook bij de Meilandjes. Zo komen er ook vast slimme stopcontacten en kun je met je telefoon koffie zetten. 

Dat is nog niet alles. LG en Samsung hebben de slimme koelkast uitgevonden. In deze slimme koelkast zit een camera zodat je orecues kunt zien wat je in huis hebt. Dus sls je bij de Albert Heijn bent kun je op he telefoon kijken wat je in je koelkast hebt en of je het nog mee moet brengen. Ook kun je een alarmpje laten afgaan als iets bijna op is. Dan grijp je nooit meer mis.


Virtual Reality, ofwel VR, ontwikkelt zich razendsnel. Je diet steeds meer met die VR bril.Zo speel je al games via de VR bril, zijn er achtbanen die met VR werken en creƫer je een bioscoopervaring terwijl je gewoon thuis op de bank zit. Misschien kun je over een paar jaar wel met die bril.op naar een virtuele winkel en via internet bestellen wat je nodig hebt.

Haaks erop staat de liefde voor vintage. Mensen willen graag dingen van vroeger zoals een nintendo,commadore 64 en LP's. Ook vintage lampen, meubels e.d. zijn weer helemaal in.


Ee bedienen omze vintage lampen met onze telefoon.

 



Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag