mijn studie

 Ik doe een opleiding via de LOI.  Ik had een gesprek met mijn mentor en ik zal  uitleggen hoe dat gaat.

Eerst moet ik mijn  POP (persoonlijk ontwikkelplan) en PAP ( persoonlijk actie plan) aanpassen. 

Ik moest een  agenda maken over de onderwerpen die ik wilde bespreken.

Ik wilde  weten hoe mij  examens werkten en hoe ik mijn contactdagen moest organiseren. Verder besprak ik mijn  plannen.


Inmiddels zit ik midden in mijn examens en heb burgerschap, communicatie, pedagogiek, verzorging, spel, mijn eerste stagejaar, EHAK ,kwaliteitszorg en  professioneel handelen afgerond met een hoog cijfer.

Ik ga bijna mijn examen Nederlands aanvragen, ik denk deze week nog en dan  kan ik mijn ICT vakken gaan afmaken. Omdat ik dat leuk vind zal ik daar in juni  mee klaar kunnen zijn.


Dan kan ik in juli d andere vakken afmaken en in de zomervakantie kan ik voor de vierde ronde gaan en afmaken wat er nog af moet.

Na de zomervakantie kan ik rekenen, engels en nog andere  vakken afmaken zoals gesprek, zorg en verzorging, spelactiviteiten en kinderdagverblijf als onderneming. 

In de herfst maak ik mijn  praktijkexamens afmaken en dan ben ik klaar.

In de zomervakantie maak ik mijn  keuzevakken.


Ik hoop op deze manier klaar ben voor december en mijn  diploma mag aanvragen.



Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag