hulp bij de LOI

 Mensen klagen soms over de LOI maar ik ben best tevreden. Goed, ze maken  fouten. Zo waren ze mijn praktijkovereenkomst kwijt en het certificaat van mijn stageadres. Maar dat hebben we opgelost en uitgepraat en toen ben ik verder gegaan met studeren.


Ik doe de zelfstandige opleiding en ik ben echt  wel te spreken. Ik net begin snapte ik niet goed wat ik moest doen maar na een paar telefoontjes wist ik hoe ik mijn werk in moest leveren, examens aan moest vragen en meer dingen.


Iedere keer als ik mijn werk heb gemaakt krijg ik na een paar dagen mijn werk terug en over de punten mag ik niet klagen. Over het algemeen zijn ze hoog. Als ik een onvoldoende haal bij de inzendopdrachten krijg ik netjes feedback en dan mag ik  de opdracht opnieuw proberen en dan haal ik wel een goed punt. De onvoldoende vervalt dan. 


Ik moet nog wel veel doen maar de zwaarste vakken zijn al achter de rug. Ik ga nu eerst Nederlands examen doen en dan ga ik  de ICT-vakken maken. Die zijn leuk, daar heb ik echt zin  in. Daarna zie ik wel weer  wat ik dan ga doen. 


Online leren is voor mij ideaal omdat ik het beste leer door te doen en ik heb discipline genoeg om aan de studie te gaan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag