Nou lekker dan!


Hans Teeuwen heeft een nieuwe show. Hij heet nou lekker dan


Deze show geeft een verontrustende blik in de geest van Hans Teeuwen. De onderwerpen Nat vlees, likes, liefde, medium Gonnie, kunst, cultuur, inclusiviteit, diversiteit, bistro’s en gedupeerde vrijwilligers komen aan smde orde volgens Hans Teeuwen.  Het is misschien wel een beetje plat maar is wel grappig. En daar komen de mensen  op af.Dat is dan misschien diep en diep triest voor Hans zijn nabije omgeving, maar als betalende toeschouwer ben je spekkoper!


Ik zat in de zaal bij zijn eerste show in de Bussel en hij kwam mij een paar vragen stellen.Bij deze show viel op dat een paar kleine dingen al op die in een iets andere manier in die eerste show  voorbij waren gekomen, maar Hans...hij geeft definitie aan het begrip idioot. Hij brengt zijn klassieke absurdisme in de show.Hwmet eerate uur improviseerde hij veel. Het publiek moest veek lachen maar op een gegeven moment werd dat minder.Toen werden zijn verhalen weer langer en briljanter en de liedjes op de piano waren zowel komisch als hartverwarmend en hoe hij de mensen in de maling nam was hilarisch.Hij keek soms op een spiekbriefje maar dat was niet storend.


Ik vond het heel erg leuk, soms met tranen van het  lachen. Ik vond het een hele goede show, een evolutie van hans. Hij is volwassener dan toen, en hij is geen moment verveeld. De interactie met de zaal is natuurlijk ook hilarisch en ik wordal zenuwachtig als het er op lijkt dat hans langs de stoelen gaat..en daar maakt hij dankbaar misbruik van. Kortom, een hele dikke aanrader!

Ik hoop dat er ook nog een televisieuitzending van wordt gemaakt.

 


Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag