arbeidsgehandicapt

Ik ben zogezegd arbeidsgehandicapt. Dat betekent dat ik niet het werk kan verzetten dat andere mensen wel kunnen.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niks kan. Zo ben ik onderwijsassistente en wil ik ook graag in de kinderopvang werken. Niet alleen omdat ik het leuk vind maar omdat ok het kan.
Het nadeel van arbeidsgehandicapt zijn is dat je je iedere dag moet bewijzen, bewijzen dat je er wel toe doet en dat je dingen kunt.
Als je iets wil moet je er extra hard voor vechten. Maar hetgeen wat ik wil gaat lukken, ik ben op de goede weg. Ik leef op goede voet met het bedrijf waar ik voor werk dus ik denk dat dat helemaal goed moet komen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag