Whats´s App

 Er is nog een sociaal medium die ik graag gebruik. Dat is  What´s App. Dat is een fijn programma. Ik heb daar mijn groepen van mijn werk, sport, scouting en bands instaan. Als je iets wil vertellen kun je dat daarmee doen en dan weet  meteen je hele groep het  en kunnen ze reageren. En het komt alleen bij  je groep terecht. Je kunt het ook persoonlijke berichten sturen net als de andere sociale media.

Je kunt ook bellen met Whats´s App, dat is gratis omdat het met Wifi gaat.Je kunt  beeldbellen met een persoon maar ook met een groep. 


Ik heb heel veel What´s App gebruikt in de lockdowns. Dan deden we met de Stam van de scouting een spel en stuurden we alle foto´s filmpjes door via  What´s App. Nadeel was wel dat door de foto´s en filmpjes je telefoon zo vol zit. Op tijd  je telefoon leegmaken is wel een must.



Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag