training week 8

Deze week ben ik weer begonnen met trainen. Vorige week heb  de tijd genomen om te herstellen. Ik had toch wel veel gevraagd van mijn lichaam.
De trainung van Wim was voor mij een looptraining. Na de warming up die uit oefeningen, loopscholing en 2x een steigerung kregen we de keuze: looptraining of kogelstoten.
We liepen een piramide 40-60-80-80-60-40.
Tot slot liepen we een 1000 meter. Hij ging heel aardig 6.25 min.
De training van zaterdag bestond ui een warming up: rondje wandelen, 1 recht stuk dribbelen en 2 rechte stukken dribbelen. Toen de oefeningen en de loopscholing en daarna nog een rondje warmlopen.
Toen kwam  de kern. 7x2 minuten dribbelen en 1 minuut rust tussendoor. Het ging goed. Na de rek en strekoefeningen gingen we weer naar huis. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag