IPC-licencie

 Ik  sport  bij de aangepaste sporten. Ik heb een nationale licencie en mag meedoen met  wedstrijden  tot en met de NK para atletiek.Als ik internationaal wedstrijden wil  doen, zou ik een IPC licencie  moeten aanvragen.


Ik kan met  die licencie meedoen aan internationale para-atletiekwedstrijden en ik kan  voor de wereldranglijst en een wereldrecord gaan.  Dar zou voor mij de  5000 meter op de baan en de  10 KM op de weg  zijn.


Ik heb hiervoor al  formulieren van de  website afgehaald. Ik moet  die formulieren door een arts laten invullen. Dit moet in het Engels omdat  het  internationaal is.

Ik moet voor de aanvraag 25 euro betalen en dan nemen ze hem in behandeling.

Als het goed is gekeurd moet ik me nog ergens laten classificeren, bij een internationale para-atletiekwedstrijd  met een classificatiekeuring. Als dat goed wordt gekeurd ben ik internationaal atleet en zit ik in de  topsport bij de para-atletiek.


Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag