een mooi liedje

Ik volg het songfestival op de voet en er zijn al echt hele mooie liedjes voorbij gekomen.

Maar een liedje vind ik erg ondergewaardeerd. Het heet Nada es comparable a ti. Het is gezongen door 
Mirela. Ze komt uit Spanje. Het gaat over


niets is te vergelijken met jou


Een portaal in stilte in jouw herinnering
Ga ik naar buiten zonder iemand die
tegen me praat,die mijn gedachten afleidt

Ik kijk naar de grond voor het geval ik je zie
tussen de mensen. En  die kunnen zien dat ik lijd

Ik weet dat je er zult zijn , ik zal met je
praten en ik zal je niet vertellen over mijn vrienden , ze zijn mijn schouder en jij bent mijn hart


niets is vergelijkbaar met jou en als iemandvoor hem was en stierf
het is omdat hij hetzelfde is als jij
Terwijl ik de kaarsjes uitblaas  zal
je vragen om terug te komen

Het is niet te vermijden
om door de straat te gaan
waar ik me je kusjes herinner,
het is een slecht moment van de dag

Ik tel witte en rode stoeptegels, zo verstrijkt de tijd en ik denk niet aan jou
totdat ik alleen thuis ben en ik begin te
huilen en  te denken ,
hopelijk zullen ze opnieuw zondagen uitvinden die niet zijn gemaakt voor de liefde


niets is vergelijkbaar met jou
en als iemand
voor hem was en stierf
het is omdat hij hetzelfde is als jij
Terwijl ik de kaarsjes uitblaas  zal ik
je vragen om terug te komen

een bioscoop om negen uur 

de dagen dat het  regent

Dat zijn pagina's zijn van ons liefdesdagboek
l


niets is vergelijkbaar met jou
en als iemandvoor hem was en stierf, is dat omdat hij hetzelfde is als jij, 
hoe kan ik vergeten 
onze verjaardag is vandaag......


Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag