de stad Breda

Als we gaan winkelen gaan we soms ook naar Breda. Breda is wat groter dan Oosterhout en er zijn veel meer winkels.

Er is in Breda een platenzaak waar je je ogen uitkijkt. Carla heeft een pick-up dusze zou de platen kunnen afspelen. Ook is er muziek zaak Broeken. Daar moet ik eens heen want ik heb rieten nodig en ik gebruik Rico en die heeft. Joosen niet.
Bij de hema kun je lekker koffie drinken ook al hebben ze geen caramelkoffie meer. Je kunt er wel lekker zitten. De Hema is groter dan in Oosterhout en ze hebben er veel meer. Er is  ook een grote espritzaak in Breda dus als ik kleren nodig heb kan ik toch in mijn favoriete winkel terecht.
En zo kunnen we wel een middag vullen in de stad van Breda

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag