wandklimmen

 ik ben ooit een keer gaan wandklimmen. Dat was in Stappengoor in Tilburg. Het is best spannend als je hoogtevrees hebt. Maar er kan niks gebeuren want je zit  helemaal vastgekentend en als je  valt  blijf je  hangen  aan de riemen..



Er zijn  muren met  verschillende kleuren stenen. Via de stenen moet je naar boven klimmen. Hoe hoger het  is, hoe moeilijker het wordt.


Er zijn  verschillende muren. Ik ben ongeveer halverwege  gekomen, toen ging het niet  meer. Maar ik had het nog nooit gedaan.

Ik zou wel eens met Carla willen  gaan klimmen, ik denk wel dat ze dat  kan. Er zijn muren  die echt wel te  doen zijn  voor ons.


Ik heb ook met een groepje kinderen  geklommen, was heel leuk. Sommige kinderen konden met een beetje doorzettingsvermogen al aardig  hoog komen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag