Paardrijden

 We zitten in lockdown en dan kan er weinig. De hobbies liggen stil. Als het weer mag zou ik heel graag weer willen beginnen  met sporten, muziek maken maar ook met paardrijden.

Ik  de lockdown ben ik tijdelijk gestopt omdat ik het niet aan kan om weer te beginnen met paardrijden en dan weer te moeten stoppen  vanwege een lockdown. Maar nu ga ik het echt wel  missen en ik wil na deze lockdown weer paardrijden.



Ik wil dan graag weer naar stal Dudok waar  erg leuke fjorden staan. Maar ik wil ook lesnemen op een manege waar ik op paarden kan rijden. Ik wil de paradressuur weer oppakken en dan wil ik  een manege zoeken die mij daarbij kan  helpen. 

Ik hoop ook dit  jaar dat er weer paradressuurwedstrijden worden georganiseerd waar ik aan mee kan doen. Die wedstrijden zijn   heel leuk. Iedereen heeft respect voor elkaar en we  hebben onderling heel veel plezier. Ik hoop dat Ramona  nog op  de Biomanege staat. Dat ik de leukste pony  die ik ooit heb  bereden.



Mijn  favoriete ras is overigens niet de Haflinger maar de draver. Ik weet niet  waarom maar ik heb daar iets mee. Ik voel me vertrouwd als ik op  de rug zit  van zo'n paard, ook als zijn ze niet altijd even braaf. Havannah en  Make My Day waren wat  ondeugender  dan Dynemite en Rockey. Maar allevier vond ik het  fantastische paarden.




Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag