gemakkelijk eten

Een drukke week.
Zondag was het een zinderends F1 wedstrijd in Jeddah. Max en Lewis staan nu excact gelijk.
Maandag en dinsdag kwam Titus logeren, een ontzettend leuk hondje.
Dinsdag ging de vaatwasser kapot. Er moest een monteur bijkomen. Die kwam donderdag. Nu doet de vaatwasser het weer. 
Gisteren heb ik de kerstboom gezet. Hij is prachtig met lichtgroene ballen.
Vandaag heb ik een doodnormale maaltijd gegeten van vlees aardappelen en groente.
Morgen ga ik als lunch flensjes bakken.
We hebben morgen ook fysiotherapie. Ik ga de fysiotherapeut ook interviewen. Dat moet voor een opdracht.
En ik ga dit weekend met veel spanning kijken naar de apoteose van de Formule 1. En wat er ook gebeurt: voor mij is Max de wereldkampioen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag