lekker dagje

Vandaag was er een administratiemiddag voor de leerkrachten maar ik mocht naar huis.
 Thuis was het druk genoeg. Er werd een lamp achter mijn huis opgehangen en de ketel van de verwarming werd bijgevuld en nagekeken. Ik heb voor de monteur nog een kopje koffie gezet.
 Ik heb een nieuw lampje voor in de gang en die is ook aan de verlengsnoer gemaakt.
Toen ging ik naar de dokter om een griepspuit te laten zetten.
Hierna hebben we eten gehaald bij de jumbo. Daar kon je wel koffie pakken.
We atrn vanavond kip met rijst , doperwtjes en sla.
'S avonds ben ik nog bij Uphill gaan spelen. Daar speelden we  veel nieuwe nummers ook  van Suzan en Freek en  Gus Meeuwis (waar ik niet  echt een fan van  ben) maar ook  Queen en een heel mooi instrumentaal nummer.





Toen ik terugkwam was er op TV een ontzettend mooi interview met Anouk. Ik vind dat echt een prachtig mens.
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag