trainen op scorpio

Op woensdsg ga ik bij Wim trainen. We beginnen met inlopen. Ik loop meestal 2 rondjes in. Dat gaan we oefeningen doen. Je armen losmaken,je heupen en je benen. Dan volgt loopscholing en 3 x versnelling.
Dan gaan we naar de kern. Deze keer gingen we speerwerpen. Iedereen vindt dat leuk en het gaat bij mij best aardig. We krijgen wat technieken aangeleerd en de speer komt langzam maar zeker steeds verder.
Tot slot gingen we een soort coopertest doen. We liepen vijf minuten achter    elkaar. Ik liep er 7 omdat het zo lekker ging. Tien was de training afgelopen en na het rekken en strekken gingen we naar huis. Voor nu heb ik nog geen zim in wedstrijden maar dat komt in 2022 wel weer goed.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag