onk in Eindhoven

Na anderhalf jaar mocht het weer: wedstrijden. Ik heb er niet zo'n zin in maar ik kon niet om het ONK heen. Ik was aan het einde van de dag aan de beurt dus ik was om een uur of 2 in Eindhoven. Na het betalen ging ik me warmlopen. Dat moest wel na een uur in de auto. De mensen waar ik me ging melden waren erg aardig. Ik kreeg nog koffie.
Toen begon de wedstrijd. Het was duidelijk dat ik anderhalf jaar weinig gedaan had. De vrouw die commetaar gaf was lyrisch over het feit dat ik al zolang de 1500 meter rende. Maar ik vind het nog steeds leuk.
 Toen ik over de streep was wist ik dat ik goud had. En  Wouter en Mies hebben mij de hele wedstrijd aangemoedigd, dat was echt fijn. Leuk dat ze er waren.
Na de koffie gingen we met Pukkie lopen en tijdens de prijsuitreiking kreeg ik inderdaad goud.
Het was weer fijn om een wedstrijd te hebben gelopen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag