hond uitlaten met handicap

Carla is gevallen. Ze zit nu in het gips. Maar Pukkie moet gewoon naar buiten. Nou kan ik Pukkie uitlaten en dat doe ik ook maar Carla wil ook mee. Dat valt nog niet mee want Pukkie is bang voor de rolstoel. Dus als we naar buiten gaan gaat eerst Carla naar buiten. Als ze buiten staat ga ik Pukkie halen en dan gaan we wandelen. Maar we moeten uitkijken dat er geen grote honden lopen want dan wordt hij kwaad en heel erg sterk. Dan moet ik hem snel pakken. Als we terug komen gaat eerst Pukkie naar binnen en dan Carla. 

Pukkie is wel heel lief voor Carla. Hij gaat nog vaker bij haar zitten en geeft kusjes. Hij snuffelt en likt aan het gips met hondenpootjes. 
Op 3 november gaat de arts kijken of er loopgips omheen mag.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag