zuurkoolschotel

Vandaag heb ik zuurkoolschotel gekookt.
Dit had ik nodig
Ik begon net het snijden van de appels. Pukkie heeft ervan meegenoten.
Toen ben ik de spekjes gaan uitbakken. Zonder olie want spek is al vet van zichzelf.
Toen het goed uitgebakken was ging de rode kool en de zuurkool erbij.
Tien gingen de rozijntjes en de appels erbij. 
Ik heb er nog puree bij gemaakt.
klaar! Het was heerlijk.




Reacties

Populaire posts van deze blog

rekenen met het bareka-muurtje

weekendje Apeldoorn

de leystede