coronamaatregelen bijna voorbij.
In september 2021 is er weer een persconferentie geweest. Bijna alles mocht weer tenzij gevaccineerd, getest of genezen. Ik vond het prima, iedereen kon nu weer min of meer zijn ding doen.
Voor mij ging er nu ook steeds meer door en ik ging ook steeds meer oppakken. Het kostte wel wat moeite om alles weer op te pakken en nog steeds maar het gaat wel weer lukken.
Een paar maanden later sportte ik,reed ik weer paard,maakte ik weer muziek en gaf ik weer leiding op de scouting. Maar alles op zijn tijd. Het waren 2 zware jaren maar ze zijn voorbij
Reacties
Een reactie posten