het gewone leven start langzaam op

28 april....een dag waar iedereen naar uit heeft gekeken. De avondklok is weg , de winkels mogen weer helemaal open en de terassen mogen ook weer open. Er heerst ern jubelstemming bij veel mensen....eindelijk weer naar het terras! 

Ik zelf ben niet gegaan, ik wil dat nog niet. Ik heb vanmiddag wel heerlijk gefietst en ik ben naar de oefentherapeut gegaan. Ik ben begonnen met lopen en dat ging goed. Bij de fysiotherapie was het ook weer iets normaler.....de leesmap was er weer en het voelde vertrouwd toen ik een prive in mijn handen nam.
 Ook bij de Albert Heijn merkte je het. De karretjes waren weer allemaal buiten en het koffiezetapparaatapparaat was weer aan. Misschien toch nog een beetje terrasgevoel ??

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag