versoepelingen?

Als ik dit schrijf is het een dag voor de nieuwe persconferentie. Mark Rutte en Hugo de Jonge hadden gezegd dat de terrassen en de hogescholen onder voorwaarden open mochten als de cijfers het toe zouden laten. Maar sinds 4 dagen stijgen de cijfers schrikbarend naar ruim boven de 7000 besmettingen per dag en weten we nog niet wat er gaat gebeuren.

Ik vind het ook spannend rond de scholen. Je hoort iedere dag wel dat er een klas of een hele  school dicht gaat. Ik zit met angst en beven af te wachten wanneer wij aan de beurt zijn.

Maar het einde is nu echt in zicht. Als de 60 + ers zijn ingeënt is het ergste echt voorbij maar het is nog even doorbijten.
Ik heb vandaag gewerkt en Chateau Meiland gekeken een hilarisch programma. Ik ben wel blij dat het mijn buren niet zijn.
Dadeliik ga ik lekker slapen want om half 8 moet ik weer op school zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag