verkiezingen

Als ik dit schrijf is het de Day After. De dag na de verkiezingen. Deze verkiezingen waren spannend en interessant. Er waren een aantal nieuwe partijen en nieuwe lijstrekkers. En interessante debatten. 
Ik ben ook coronaproof gaan stemmen bij de Albert Heijn. Daarna zijn we naar Midzuid gegaan waar Carla ging stemmen.
De uitslag had slechter gekund vond ik. Ik ga de formatie ook volgen. Ik vond politiek erg interessant. Ik heb een nieuwe favoriete politieke partij gezien.
Ik heb deze dag weer een drukke dag gehad op mijn werk maar eigenlijk vind ik dat niet zo erg. Dan vliegt de tijd. Als alles af komt is het helemaal fijn. 
Vanavond heb ik weer kippepindasoep gekookt. Ik zou weer gaan paardrijden maar dat lukte vanavond niet.
In plaats daarvan heb ik rust gehouden en naar Chatrau Meiland gekeken. Hysterisch kan die man zijn. Wij vinden het wel grappig, even een uurtje lachen.
Hierna ben ik mijn bed weer gaan opzoeken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag