mijn eerste 10 kilometer

Een half jaar na die wedstrijd in Raamsdonksveer was de Singelloop. Ik had goed getraind en ik was klaar voor de 10 kilometer. 


De dag vam tevoren gingen we het startnummer ophalen. Im ben die avond vroeg gaan slapen want ik was er niet gerust op.Zou ik het wel halen?.
Na ee kop koffie en een goede warming up ging ik van start. Ik besloot rustig te beginnen. Ik kwam een mevrouw tegen met wie ik samen liep. Zij kon na 4 kolometer niet meer en ze stapte uit..ik liep wel door en ik kon wat beter doorlopen. Maar het was ver en omdat ik de route niet kende was het extra zwaar. Maar ik kon op mijn tempo goed doorlopen en na ingeveer een uur kwam de Haltstraat in zicht en ik kwam tien minuten later over de streep. De opluchting wss enorm. Ik was zo blij dat ik het gehaald had! 
We zijn koffie gaan drinken bij Margreet die een cafeetje had in het centrum van Breda. Zij had daar al gehoord dat ik de 10 kilometer had gehaald en ze wilde er alles over weten. Ern erg aardige vrouw.
De volgende dag had ik wel blaren op mijn voeten maar verder had ik nergens last van.


Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag