de tuin

Vandaag was een drukke dag want Carla ging haar tuin laten snoeien. Om 1 uur kwamen Carolien en Chris met Titus de tuin snoeien. 

Gelukkig was het toen droog. Het had de hele ochtend hard gewaaid en gehageld, het leek wel herfst. Maar in de middag ging het zonnetje schijnen dus kon het toch doorgaan.Er werd een paar uur hard gewerkt maar toen was alles gesnoeid en naar de milieustraat gebracht. 

Die avond zou ik koken maar het was al laat en ik had stam dus we hebben een frietje gehaald.
Die avond heb ik met de stam een escaperoom  gedaan. We hadden net niet gewonnen. Het waren pittige puzzels.
Na de stam heb ik nog naar INXS gekeken, daar was ik vroeger fan van. 
Dit weekend begint de formule 1 en ik ga dit jaar weer genieten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag