vakantie

Een rare gewaarwording als je na een week school alweer vakantie hebt. De vakantie begon met strenge vorst. ..-13 graden en als we de weerman mogen geloven eindigt hij met 18 graden, een echte lentedag. Ik heb vandaag mijn engels bijgeschaafd en een heerlijk toetje gemaakt.

En ik heb me vandaag verbaasd. Momenteel is er een avondklok van kracht om het coronavirus onder controle te krijgen. Maar Wim Engel met zijn viruswaanzin had een zaak aangespannen en gewonnen. De staat ging in beroep en vooralsnog blijft de avondklok van kracht.
Verder was er een kinderpersconferentie. Mark Rutte en Hugo de Jonge deden dat heel goed vond ik. Erg toegankelijk naar de kinderen toe. Ze zeiden ook tegen de kinderen dat volwassenen een voorbeeld moesten nemen aan hen. 'Jullie doen wat wel kan 'zei Mark Rutte tegen de kinderen.
We zullen nog wel een tijdje in de lockdown zitten en ik houd me nu gedeisd. Ik denk maar zo: straks haal ik alles weer in maar eerst wil ik gezond blijven en de mensen om mij heen gezond houden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag