Lazy Sunday

Zondag.....de dag na de eerste avondklok.
We waren op tijd uit bed want ik wilde veel doen. Eerst heb ik een lekker ontbijtje gemaakt en zijn we een lange wandeling met Pukkie gaan maken. Pukkie had het koud want hij was gisteren naar de hondenkapper geweest. Echte haarballen mogen getrimd worden en Pukkie kreeg er echt last van. Na een kopje koffie gingen we naar de Albert Heijn voor de wekelijkse boodschappen. Als je rond het eten gaat is het niet zo druk. 
Na het eten heb ik in de tuin gewerkt en de badkamer gedaan.

 's Avonds heb ik heerlijke ragout gemaakt voor Carla en mezelf en nog wat op de computer gewerkt. Nu nog even naar Alberto kijken en dan ga ik slapen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag